تیزر سازمانی

در دنیای امروز و با گسترش فضای اطلاعاتی، هر سازمانی نیاز دارد تا فارغ از روش های سنتی، به معرفی خود به مشتریان و مخاطبین خود بپردازد. مشتریان شرکت ها، زمانی که می دانند درون سازمانی که با آن کار می کنند چه خبر است، راحت تر به آن اعتماد و داد و ستد می کنند. ویدئوهایی که برای معرفی شرکت ها ساخته می شوند، از چند المان مهم بهره می برند و باید آنها را رعایت کرد. همچنین این تیزرها، اصولا در شبکه های اجتماعی متعلق به شرکت، سایت و همچنین شبکه های تلویزیونی پخش می شوند و باید قائده هایی را در آن رعایت کرد. خانه آ4، تلاش می کند تا با بهره مندی از اتاق فکرهای خلاق خود، بهترین سناریو را برای این موضوع نگارش کرده و پیاده سازی کند.

توضیحات پروژه

نمونه ویدئویی که در زیر می بینید، متعلق به گروه مشاورین سرمایه جاوید، تامین کننده مالی پروژه ها است. این شرکت به عنوان یکی از معتمد ترین سازمان های فعال در حوزه پولی کشور و با دارابودن کارشناسان مجرب در زمینه مشاوره تامین مالی و طرح های توجهیهی اقتصادی، توانسته جایگاه مناسبی را در بازار مرتبط به خود پیدا کند. تیزر معرفی این شرکت جهت انتشار در فضای مجازی و در اندازه گسترده ساخته شده و توانست با نمایش بخشی از آن چه درون سازمان می گذرد، اعتماد مشتریان خود را بیش از پیش جلب نماید.